Hohhoijaa. Eilinen meni taas iltaa myöten sitten kuitenkin ahminnaksi. Söin vaan leipää, karkkia ja jätskiä niin että maha meinasi haljeta. Illalla jouduin jopa jättämään muutaman Candy Kingin pussin pohjalle, kun eivät vaan menneet alas, olin niin paljon ahtanut tavaraa etukäteen "pohjalle". Nukkumaan mennessä oli tosi paha olla, siis toki henkisestikin, mutta nyt jopa enemmän fyysisesti, koska sattui niin mahaan ja joka paikkaan.

Aamulla maha oli toki pinkeä, mutta en ole ollut ahdistunut. Ihmeellistä ja ihanaa. Kävinkin sitten aamusta ratsastamassa, iltapäivällä koiran kanssa lenkillä ja nyt illasta saatiin aika paljon siivoiltua täällä kotona. Että ihan mukava päivä kaikin puolin, mahasta huolimatta :) Eli kai mä vähän olen eteenpäin mennyt niistä ajoista, kun ahminnan jälkeen makasin kokopäivän vaan sängyssä ja itkin...

Yksi huono asia tässä kuitenkin. Olen nimittäin taas käyttänyt Movicolia. Lääkärini mielestä se ei ole järkevää, eikä oikein munkaan mielestä, mutta haluan vain niin tämän turvotusähkyn itsestäni poispoispois. Ei tuo Movicol kuitenkaan suolta totuta jne, että sen puolesta kuitenkin sieltä turvallisimmasta päästä, jos laksatiiveja käyttää. Vaikka turhapa tässä on selitellä mitään, edes itselleen.

Tämän päivän syömiset:

Aamupala: Kaura-ruispuuroa + mustikoita, omena (186 kcal)

Lounas: Kaura-ruispuuroa + mustikoita, 2 omenaa (222 kcal)

Päivällinen: Valio profeel jogurttia + All Bran Plus -muroja (257 kcal)

Iltapala: 70g hedelmäturkinpippureta (270 kcal)

Yhteensä: 935 kcal

Oon syönyt tänään aika vähän, vaikka tarkoitus ei ole ollut tahallaan kompensoida eilisin mässäilyjä. Vaikka kyllä mä kieltämättä aamulla suunnittelin, että söisin tänään esimerkiksi vain pelkkää puuroa. Iltakarkkejakin pohdin pitkään, mutta kun päivälle ei pahemmin noita kaloreita kertynyt, niin lopulta tuumasin, että miksipä en nyt noita karkkeja voisi syödä. Kuitenkin kun niitä mun tekee mieli.

Ja viimeksi eilen illalla sanoin, etten enää ikinä syö karkkia. Just.