Tosi neutraali päivä, ollut oikeastaan koko viikko. Mieli on ollut tasainen, töissä olen jaksanut hyvin ja syömisetkin ovat olleet ihan ok. Olen uskaltanut syödä esim. leipää, mutta ahmimishimoja ei ole juuri ollut. Se on tosi paljon se. Ainut juttu, mikä mua stressaa, on mun paino. Haluaisin vaa`alle, mutta kun en vaan piruvie uskalla! Työfarkut menee kyllä jalkaan, mutta ne on jotenkin tosi pinkeät. Se kertoo siitä, että olen ihan varmasti lihonut. Eikä se mikään ihme olekaan, sillä on tässä mässäiltykin lähikuukausina.

Lisäksi tuntuu siltä, kuin olisin turvoksissa. Äskenkin suihkussa huomasin, että mun oleskeluhousuistakin oli jäänyt vyötärölle todella pahat painaumat, vaikka ne ovat ihan löysät housut. Mutta en kyllä keksi mitään syytä, miksi turvoksissa olisin -mahakin toimii ihan ok. Kipeä se tosin on taas ollut, mutta niinhän se aina... Yöllä on joskus ollut ihan oikeasti kova nälkä ja olen nauttinut siitä tunteesta todella paljon. On niin turvallinen olo käpertyä V:n kainaloon, kun mahassa tuntuu tyhjälle ja huoneessa on pimeää.

Tämän päivän syömiset:

Aamupala: Kaura-ruispuuroa + vadelmia, omena (191 kcal)

Lounas: Kaura-ruispuuroa, omena (153 kcal)

Välipala: Profeel jogurtti, omena (122 kcal)

Päivällinen: Kaura-ruispuuroa + vadelmia, 2 porkkanaa, 4 hapankorppua (aamupalajuustoa) (314 kcal)

Iltapala: 70g hedelmäturkinpippureita (270 kcal)

Yhteensä: 1050 kcal

Viikonloppu se vaan taas lähestyy. Huomenna ilta menee koiran kanssa treeneissä ja lauantainakin olen töissä. Mutta illalla olisi taas tarkoitus pitää karkkipäivä ja muutenkin syödä päivän aikana vapaammin. Jotenkin vaan ahdistaa, kun tuntuu ihan siltä, että painan varmaan sata kiloa :/