Vieläkin töissä koski päähän, mutta muuten tämä päivä on jo ollut huomattavasti siedettävämpi kuin eilinen. Että voiton puolella ollaan. En ole ottanut ibuprofeeniakaan tänään kuin 800mg, jes. Se ihan pahin turvotus alkaa myös laskea, mutta edelleen kuitenkin superläski -olo. Ruoka alkoi kuitenkin taas tänään maistua, mikä on todella helpottavaa, sillä vihaan syödä väkisin. Koiran kanssa lenkkeiltiin ihan hyvälaatuisesti tuossa töiden jälkeen ja jaksoin oikein hyvin. Olin jopa hyvällä tuulella, kun käveltiin tuolla auringonpaisteessa :)

Yöllä oli tosin vähemmän kivaa. Nukkumaan mentiin joskus kymmenen jälkeen ja heräsin joskus vähän ennen kahtatoista siihen, että olin ihan läpimärkä! Ei siis mitenkään ollut "vähän hiki" vaan yövaatteet olivat läpimärät, samoin lakanat ja peitto. Ja mulla oli ihan helvetin kylmä. Kun menin vessaan, niin mun piti oikein pyyhkiä esim. rintakehältä sitä hikeä pois, kun iho oli ihan täynnä pisaroita. Vaihdoin yövaatteet (tai paremminkin otin pois vaan päältä, kun olin niin väsynyt, etten jaksanut alkaa etsimään uusia), vaihdoin lakanan ja omin puolet V:n peitosta. Nukahdin sitten siihen ihan välittömästi ja heräsin aamulla seuraavan kerran -olo oli ihan ok. En vaan tajua. Ihan kuin oisin jossain maailman pahimmissa vieroitusoireissa.

Tämän päivän syömiset:

Aamupala: 2 ruispalaa, leikkelettä, kurkkua (147 kcal)

Lounas: 2 päärynää, omena (211 kcal)

Välipala: Valio profeel -jogurtti (68 kcal)

Päivällinen: Kaura-ruispuuroa + mustikoita, lanttupaloja (230 kcal)

Iltapala: 9 riisikakkua, leikkelettä (324 kcal)

Yhteensä: 980 kcal