Eilinen oli ja meni. Söin aivan liian vähän, mutta paha olo ei ollut missään vaiheessa. Paitsi tänä aamuna, mutta itse en tunnista sitä pahaksi oloksi. Se on minulle hyvä olo, kertoo siitä, että olen onnistunut. Aamulla kuuluukin olla nälkä.

Olin vaa`alle astuessani todella toiveikas, mutta mitä vielä: 47,8. Edelleen. Ei näköjään heilahtunutkaan, vaikka eilen söin niin niukasti, kuin vain pystyn syömään (mitään syömättämiä päiviä en aio pitää, mutta kalorit olivat kyllä melkoisella miinuksella). Harmittaa. Olo on edelleen raskas, lähinnä henkisesti. Peilissä näen itseni ihan ok, mutta ahdistaa ahdistaa ahdistaa. Huomenna on pakko tapahtua jotakin, niin on käynyt ennenkin, että se paino sitten yhtäkkiä nytkähtää alas, vaikka ei mitään ihmeitä tekisikään. Toivotaan niin.

Tänään on kuitenkin pakko syödä enemmän, kuin eilen. Muuten tulee liian huono olo. Jopa minä tajuan sen. En halua kuukahtaa koiran kanssa lenkillä ollessani, se on tapahtunut liian monta kertaa. Tarkoitus olisi tehdä  riisiä + soijaa ja kasviksia. Mmm. Yhtä mun lempiruokaa ja sitä tulee sitten helposti syötyä liikaa. Pitää vain yrittää ottaa vähän, mutta tarpeeksi.

Mun ruokailut tänään:

Aamupala: 2 ruisleipää (kinkkua + levitettä), jogurtti, kaakao

Luonas: Riisiä + soijaproteiini/kasvis -kastiketta, Pepsi maxia

Välipala: 3 satsumaa

Iltapala: omena, päärynä, 3 satsumaa, mansikkakeittoa

Näyttää muuten melko vähälle, kun sen näin auki kirjoittaa. Ehkä tästä voisi olla mulle jotain hyötyä? Jotain hyvin likimääräisesti 1000 kcal tuossa pitäisi olla. Onhan se ehkä vähän, mutta voisi siinä olla vähemmäkin. Niin mä aina mietin. Tuo tuhat on mulle aina sellainen ok määrä, siis ettei ole huonoa omatuntoa päivän syömisistä. Pelottaa vaan niin hitosti säästöliekille meneminen, ettei tosikaan. Yritän vain aina sanoa itselleni, että eihän mulla mitään hätää olo, mähän kuitenkin syön! Vaikka miinuksilla, niin kuitenkin syön!

Nyt on jotenkin turvallinen olo, kun talo on täynnä turvaruokia. On niin helppo olla, kun on kaikkea sellaista, mitä voin syödä ihan hyvällä omatunnolla. Kuten hedelmiä.

Pitäisi tehdä koulujuttuja, mutta erityisesti siivota. En vain jotenkin pysty. On niin turtunut ja saamaton olo. Jospa huomenna olisi taas parempi päivä.