Aamupaino jaksoi taas yllättää; 46,3. On se vaan vähän, mutta ihana olohan siitä tuli. Hieman kyllä myös pelottaa, alan nimittäin olla niillä rajoilla, pitäisikö lopettaa vai ei. Päätinkin, että tänään pitää syödä enemmän, sillä nyt jos koskaan pitäisi vähän hellittää -se vain on niin vaikeaa. En tiedä, miten pitäisi syödä, jotta paino pysyisi vakiona, eli en siis lihoisi tai laihtuisi. Minä kun osaan vain lihomisen tai laihtumisen.

Pakko myöntää, että aamulla oli melkoisen hutera olo. Se olo on oikeastaan jatkunut koko päivän, vaikka olenkin tässä syönyt. Ilmeisesti kroppa reagoi nyt pidempää jatkuneeseen energiavajeeseen ja on väsynyt. Kyse on siis ihan fyysisestä väsymyksestä, eli ei jaksa esim. kävellä ylämäkeä ylös kunnolla, vaan meneminen on sellaista ihme laahustamista. Tänään kun tulinkin koiran kanssa ulkoa, olin ihan poikki. En ymmärrä, miten jotkut ko. tilassa olevat jaksavat lenkkeillä, jumpata ja rehkiä salilla, vaikka syövät varmasti samoja määriä tai jopa vähemmän kuin minä. En minä vaan jaksaisi, en millään. Ei sillä, että koen siitä huonoa omatuntoa. Pakkoliikunta ei ole minua varten -koiran kanssa lenkkeily on täysin tarpeeksi.

Tämän päivän syömiset:


Aamupala: 2 ruisleipää (kinkkua + levitettä), jogurtti, kaakao (413 kcal)

Ruoka: Perunavelliä (200 kcal???)

Välipala: 3 mandariinia (148 kcal)

Iltapala: Omena, lasillinen glögiä, mandariini, vähän karkkia (350 kcal)

Yhteensä: 1111 kcal

Todella vaikeaa taas sanoa, ovatko nuo määrät kuinka tarkkoja. Eiköhän tuo taas jotain suuntaa anna. Olin kyllä todella reipas, ja otin V:ltä jonkin verran karkkeja, joita tässä mutustelen. Huomenna onkin sitten jo minikarkkipäivä :)

Viime yönä näin edelleen unta syömisestä. Ihan kivoja unia ne muuten ovat, mutta voisivat olla hieman vähemmän ahdistavia...