Syömisten suhteen hyvin neutraali päivä, mikä on nykyään melko harvinaista. Aamulla pakkasessa tenttiin, iltapäivällä hierontaa ja sen jälkeen Prismaan ruokaostoksille. Olo on ollut harvinaisen hyvä, ei ole ollut yhtään sellainen heikotusolo, mistä olen tässä muutaman päivän kärsinyt. Johtunee siitä, että jouduin heräämään aamulla niin aikaisin, ettei meganälkä ehtinyt tulla ennen aamupalaa. Vaa`alla en jaksanut käydä, koska maha ei toiminut ennen aamupalaa. En vaan jaksanut stressata, tiedän kyllä, että en ainakaan liikaa ole syönyt. Tänään olen yrittänyt syödä ihan hyvin, jäätelöäkin, mutta silti en edelleen yllä riittävään kalorimäärään. Noh, ei ainakaan ole ollut huono-olo, se tuntuu hyvältä :)

Tämän päivän syömiset:

Aamupala: 2 ruisleipää (kinkkua + levitettä), jogurtti (260 kcal)

Ruoka: Puuroa, kananmuna, omena, porkkanoita (305 kcal)

Välipala: Jogurttia, hedelmä Bona, porkkana (219 kcal)

Iltapala: Omena, päärynä, toffee -light jäätelöä (291 kcal)

Yhteensä: 1075 kcal

Huomenna mummolaan syömään. Yritän kerrankin syödä kunnolla, ottaa ihan reippaasti sitä ruokaakin... Ei se ruoka mua pelota, enemmänkin ne herkut, joita tarjotaan kahvilla ja ehkä jälkiruuaksikin. Mieluummin olisin ottamatta mitään, kun en mä niistä kuitenkaan osaa nauttia silleen normaaliin tapaan. Ne tuntuvat vain turhilta kaloreilta, jotka on pakko syödä muodon vuoksi. Surullista ajatella näin, sillä kyllähän mun niitä oikeasti mieli tekisi ja paljon. Ahdistus vain jotenkin blokkaa sen nautinnon ja jäljelle jää vain kasa numeroita, joita pyörittelen ja pyörittelen päässäni...