Oon ihan jätkyttävän väsynyt. Nyt ihan oikeasti. Painun varmaan kohta jo nukkumaan, sillä eihän tässä meinaa tolpillaan pysyä. Onneksi on edessä viikonloppu ilman minkäänmoisia suunniteltemia. Pitkään aikaan sellaista ei ole minulla ollutkaan.

Syy väsymykseen johtunee siitä, että jouduin aamulla herämään lääkäriajan takia normaalia aikaisemmin ja raahautumaan vastaaotolle MTK:hon jo kello kahdeksaksi. Olin paikalla (tapani mukaan) ajoissa ja aluksi odoteltuani jonkin aikaa näytti siltä, että lääkäri olisi myöhässä. 8.20 hoitaja tuli kuitenkin ilmoittamaan minulle, että lääkärini on mahataudin kourissa kotona, joten aika olisi tältä päivältä peruttu. Höh. Eihän tuossa suurta vahinkoa tapahtunut, lääkkeitäkin on vielä reiluksi kuukaudeksi, mutta ärsytti herätä aikaisin ihan turhan takia. Olinpahan ainakin aikaisin töissä, vaikka eipä siellä mitään vielä voinut tehdä. Naurattaa vieläkin sen hoitajan reagointi asiaan, tuli mulle kertomaan lääkärin sairastumisesta kuin jotain vakavampaakin olisi tapahtunut ja tiedusteli tosi pitkään, että pärjäänhän nyt varmasti. Sain onneksi vakuuteltua, ettei mulla nyt tässä mitään hätää tosiaankaan ole. Toivon mukaan saisin kuitenkin uutta aikaa tässä lähiviikkoina.

Eilen oli tarkoitus päivitellä tänne, mutta en ihan oikeasti kerennyt koneelle koko iltana, kuin ehkä viideksi minuutiksi. Ois nimittäin hirveästi tehnyt mieli päästä kertomaan, että läskiyskriisi on taas tältä erää ohi, sillä eilen aamupaino oli 43,3 kg ja tänään 43,2 kg. Olin eilen aamulla NIIN huojentunut, ettei mitään järkeä. Sydän taisi ihan jättää muutaman lyönnin välistä. Pikkuisen taas helpotti kertarysäykselle olo, ei mua saisi noin säikäytellä ;) Eilen söinkin sitten karkit oikein hyvällä omatunnolla ja huomenna olisi tarkoitus aloittaa viikonlopun vietto laskematta. Että tältä osaa kaikki taas hyvin. En taas jaksa yhtään ymmärtää tuota painoa, keskiviikkona olin vielä tosiaan niin turvoksissa, mutta torstaina farkut taas vain solahtivat jalkaan.

Tämän päivän syömiset:

Aamupala: 2 Real täysjyväruisleipää (kinkkua, levitettä, salaattia), omena (282 kcal)

Lounas: Rasvatonta viiliä, 2 päärynää, omena (204 kcal)

Välipala: Omena (62 kcal)

Päivällinen: Kaura-ruispuuroa + vadelmia, 4 porkkanaa (245 kcal)

Iltapala: Vesimelonia (254 kcal)

Yhteensä: 1046 kcal

Tuntuu jotenkin ihan pahalle katsoa noita mun syömisiä. Kärsin luultavasti niin paljon proteiinin puutteesta, koska mun ruokavalio koostuu lähinnä kasvisperäisistä hiilihydraateista (ja Pepsi Maxista). Huomenna on taas syötävä lihaa tai kanaa! Ei siis sinäänäsä mikään ihme, jos vatsa oireilee... Tänään huomasin toisen suupieleni olevan halki, mutta tuskin voin kärsiä mistään B-vitamiinin puutteesta, koska syön kuitenkin koko ajan B-vitamiini -lisää. Lisäksi vasen jalka on taas kramppaillut inhottavasti, joten olen harkinnut myös magnesiumia tuon B-vitamiinin ja kalkkideen kaveriksi. Ja minä kun yritän välttää sitä, ettei noita pillereitä kertyisi koko ajan lisää...