Lomat on nyt lomailtu ja paluu arkeen koitti tänään. Ihan jees olo, vaikka lomalla söinkin taas ihan mitä sattui. Varsinaisesti en ahminut (hyvä minä!) mutta kuitenkin karkkia piti saada joka päivä jne. Ja tottakai äidillä oli kotona sitä itsetehtyä saaristolaisleipää, joka on mulle to die for. Että ei sitä vaan voinut ottaa yhtä palasta. Ja mummolassa mut kans syötettiin ihan ähkyyn, vaikeaa sitä on kieltäytyä, kun herkkuja tyrkytetään (varsinkin silloin, kun on sellainen fiilis, että oon jo sikaläski muutenkin). Mutta siis pääpiirteissään ihan kohtuullinen fiilis, vaatteet kyllä puristaa päällä ja maha roikkuu, mutta yritän olla välittämättä. Mutta kuitenkin sisällä minuun koskee.

Nyt olikin sitten pakko laittaa piste tuolle mässäilylle ja aloitin 2 kuukauden herkkulakon. Elokuussa kun mulla on taas loma, niin sitten saan taas herkutella. Kohtuudella, toivon mukaan. Lauantaina söin vielä omatekoista pizzaa, pizzan makuisia riisikakkuja sekä ison pussin Candy Kingejä, mutta sunnuntaina (1.6) alkoi siis tämä lakkoilu. Tavallaan olin sunnuntai aamuna helpottunut, kun ei enää tarvinnut ahmia... Ihan sairasta.

Tämän päivän syömiset:

Aamupala: 2dl All Bran Plus -muroja + rasvatonta maitoa, omena

Lounas: Salaattia (papuja, kurkkua, tomaattia, paprikaa, lehtisalaattia)

Välipala: Cottifrutti, omena

Päivällinen: Kalkkuna-varras, keitettyjä lanttuja

Välipala: 2 mandariinia, porkkana

Iltapala: Fruit&Ice -sorbetti

Olen yrittänyt nyt panostaa proteinin saantiin, koska tarkoitus olisi aloittaa myös vähän kuntoilemaan. Tilasin nimittäin Orbitrekin (hullu minä) ja sen tulisi saapua postissa tällä viikolla. Ehkä syöminenkin olisi helpompaa, kun tulisi hikitreeniäkin ja paikat kiinteytysivät. Tai sitten vain valehtelen itselleni, koska haluan laihtua, laihtua, laihtua. En edelleen tiedä painoani, en oikeastaan edes osaa arvioida, missä lukemissa se liikkuu. Ja se ahdistaa ihan pirusti.

Otin muuten lomalla lävistyksen ylähuulen päälle ja tykkään siitä ihan älyttömästi :) Se saa mut tuntemaan itseni nätiksi.