Blööh. Menin tänään aamusta vaa`alle ja painoin 45,3 kg. Ei kivaa. Mässäily on siis tehnyt tehtävänsä ja olen taas lähtöpisteessä. Jotenkin en jaksa edes välittää, mulla kuitenkin on ihan ok olo. Siis henkisesti. Fyysisesti olo on sellainen melkoisen loppuun ajettu, kun taas on kitkuteltu pitkin viikkoa ihan miten sattuu. Ahdistaa tämä paino, sillä juuri nyt syön just sen verran, että pystyn käymään töissä, koiran kanssa lenkillä ja nukkumaan ilman mahakipuja. En voi vähentää enää. Ei kun pitäisikään, mutta ahdistaa silti.

Hoen edelleen itselleni, että samat vaatteet menevät päälle. En siis ole kokenut mitään mullistavaa muodonmuutosta. En vain voi sille mitään, että tässä painossa en voi olla tyytyväinen, vaikka olo olisi kuinka erinomainen. En vaan anna itseni olla onnellinen, ennen kuin painan 43 kg. Tahdon nähdä ne luvut siinä vaa`an näytöllä, sitten vasta uskon, että kelpaan maailmalle. Mua ällöttää ajatus itsestäni onnellisena ja silti lihavana (eli normaalipainoisena...), mä en saa hyväksyä itseäni. Mä en anna. Pelkään nimittäin tekeväni itseni naurun alaiseksi. Mun pitää olla niin laiha, että mulla on takuut siitä, ettei kukaan voi nähdä minua lihavana. Sitten uskallan taas hengittää.

Tämän päivän syömiset:

Aamupala: Kaura-ruispuuroa + mustikoita, omena (190 kcal)

Lounas: Kaura-ruispuuroa, kurkkua (124 kcal)

Välipala: Omena, appelsiini (148 kcal)

Päivällinen: Kaura-ruispuuroa + mustikoita, 6 porkkanaa (306 kcal)

Iltapala: 70g hedelmäturkinpippureita (270 kcal)

Yhteensä: 1038 kcal

Söin töiden jälkeen itseni niin pahaan porkkanaähkyyn, että maha tuntui taas potkupallolta. Hassu olo muuten, kun maha on ihan täynnä ruokaa, mutta olo on silti heikko ja "nälkäinen", vaikka mahassa sitä nälän tunnetta ei tosiaan ole. Kertonee jotain siitä, ettei syömisissä ole taas mitään järkeä.

Tekee ihan älyttömästi mieli kaikkea hyvää. Viime viikonloppuna söin Ainon piparkakku&glögi -jäätelöä (kyllä, olen säästänyt sen joulusta) ja sitä on edelleen jonkin verran pakkasessa odottamassa viikonloppua. Ai että se olikin namia! Lisäksi himottaa karkki, leipä ja texas-piirakka, jonka ylihyvän ohjeen sain työkaveriltani. Näkyy kyllä unissanikin tuon herkkuhimo, viime yönä nimittäin unet olivat lähes pelkkää syömistä, ahmin mm. sipsejä ja piparkakkuja.

Kohta alkaa Lost (4.kausi!!!) ja saan taas vähän makeaa. Vielä huominen töissä, niin alkaisi taas viikonloppu.