Todella ahdistava päivä on ollut :/ Mua stressaa (huomenna taas alkava) koulu niin paljon, ettei mitään rajaa. Eihän sitä ole enää kuin kolme viikkoa, mutta hommaa sitäkin enemmän. Tuntuu vain, etten kykene mihinkään, olen vain tyhmä paska, joka ei pääse tenteistä läpi ja ei valmistu ikinä. Itkettää, ahdistaa, en jaksa. Kun ihan kuin tämä syöminen ei ahdistaisi jo tarpeeksi?

Tänään paino oli TOTTAKAI noussut eilisestä. Enhän mä paljoa syönyt, mutta karkkia kuitenkin, mitä nyt ihan selvästi ei mulle voida suoda. Epäonnistunut luuseri paska, se on nyt mun tämän hetkinen olo. Aamupaino oli siis 44,9 ja ihan ok:han se oli, mutta miksi ihmeessä sen piti nousta eilisestä niin paljon? Synttäreilläkin otin vain pienen siivun sitä täytekakkua ja niiden karkkien lisäksi en paljon muuta eilispäivänä syönyt. Argh, mistä mua rangaistaan?

Tänään on ollut voimaton olo. Olen myös ihan järkyttävän huonolla tuulella. Oikein ihana siis ollut V:lle tänään. En vain nyt jaksa mitään. Koirankin kanssa lenkillä melkein itkua väänsin, kun ahdisti niin paljon KAIKKI. Tietenkään asiaa ei helpottanut se, että kiipeilin ylämäkiä ihan kamalassa nälässä, ajatuksena vain päästä mahdollisimman äkkiä kotiin. Että se siitä liikunnan ilosta. En olisi kyllä tänään lähtenyt ihan varmasti yhtään mihinkään ilman tuota koiraa, jonka kanssa nyt on pakko liikkua päivittäin. Noh, kuluupahan kaloreita siinäkin...

Tämän päivän syömiset:

Aamupala: 2 ruisleipää (kinkkua + levitettä), jogurtti (300kcal)

Välipala: Omena (85 kcal)

Ruoka: Jauhelihakeittoa (200 kcal)

Välipala: Omena, 3 mandariinia (184 kcal)

Välipala: Porkkanoita (120 kcal)

Iltapala: Kevyt toffee -jäätelöä (180 kcal)

Yhteensä: 1069 kcal

Voih, harmittaa jo etukäteen tuo jäätelön syönti. Siis vaikka kalorit pysyvätkin ihan "sallituissa" rajoissa, niin silti koen vain olevani niin huono ihminen juuri nyt, että en sitä oikeasti ansaitsisi. En ansaitsisi mitään. Miten tästä jaksaisi eteenpäin? Onneksi huomenna on lääkäri, niin pääsen taas valittamaan kurjasta olostani...