Harvinaisen neutraali olo. Ja sanon nyt tämän erittäin positiivisessa mielessä! Koko päivänä ei ole ahdistanut mitenkään suuremmin, olen kestänyt jopa töissä sattuneita vastoinkäymisiä yllättävän hyvin. Myös syömiset ovat rullanneet omalla painollaa, eli ruokaa ei ole tarvinnut miettiä ihan koko ajan. Toisin sanoen edelleen siinä mielessä hyvä olo, että olen jaksanut puuhastella, lenkkeillä, tehdä töitä jne. ilman sellaista heikotusta ja huonoa oloa. Ehkäpä eilinen itkustaminen auttoi vähän ja osaltaan purki stressiäkin ainakin omalta osaltaan? Eilen illalla nimittäin nukkumaan mennessä jotenkin pimahdin ja itkin sitten siinä itseni uneen. Jotenkin vain kaikki ahdisti liikaa. Mutta näin jälkikäteen siis oikein positiivista, että sain itkettyä, sillä en todellakaan ole itkenyt aikoihin ja aikamoinen itkupillihän minä oikeasti olen. Että edes jotenkin pystyn vielä tunteitanikin ilmaisemaan, enkä ole vain sellainen sisältä tyhjä, päältä kaunis zombie.

Aamulla heräsin jo ennen kelloa, koska maha huusi ja väänteli sellaiseen malliin, että vessaan oli vain pakko päästä. Aamupaino oli tänään 43,6 kg ja se tyydytti minua suuresti, sillä tänään olen ihan kunnolla jo vuotanutkin (menkat siis ainakin nyt virallisesti kunnolla käynnissä) ja voisin ihan hyvin olla umpiturvoksissa. Hassua, etten tosiaan ole oikeastaan yhtään turvonnut, ainakaan en huomaa sitä. Tänään sain töissä jopa ravata vessassa pitkin päivää, mikä on mulle todella harvinaista. Että vieläkään ei ole merkkejä siitä, että nesteet olisivat jotenkin jämähtämässä tuonne alavatsan seudulle. Täytyy melkein koputtaa puuta, on tämä niin luksusta :) Menkkakivut tosiaan alkoivat tänään vaivaamaan ihan kiitettävästi, mutta kyllä mä ne kestän ihan hyvin -se turvotus on lähinnä ollut se juttu, joka saa mut vihaamaan kuukautisia yli kaiken.

Tämän päivän syömiset:

Aamupala: 2 Real täysjyväruisleipää (kinkkua, levitettä + salaattia), jogurttia (309 kcal)

Lounas: Elovena hetki -puuro, päärynä (179 kcal)

Välipala: Viili, omena (163 kcal)

Päivällinen: Kaura-ruispuuroa + vadelmia, kananmuna, appelsiini (271 kcal)

Iltapala: 2 porkkanaa, vadelma kevyt -jäätelö (120 kcal)

Yhteensä: 1042 kcal

Taas tällainen puuropäivä, mutta mikäpäs siinä, kun olo on näinkin mainio :) Huomenna voisi taas torstain kunniaksi tehdä illaksi jotain hyvää, esim. dippiä ja kasviksia. Toisaalta tekisi mieli vähän karkkiakin, mutta syön vaikka sitten lauantaina taas vähän isomman pussin. Tänään tuli pari leffaakin postissa, joiden äärellä sen pussin voisi sitten tuhota ;)