Eilinen ennustus kävi aika täydellisesti toteen; maha on nimittäin kipeä, täysi ja turvonnut. Ei toivoakaan, että sinne jämähtänyt ruoka liikkuisi eteenpäin milliäkään. Kun aamulla kävelin kouluun, tunsin mahassa sellaista viiltävää kipua, kuin puukolla olisi joku silponut sisuskalujani. Hassua, miten maha voikin olla tällainen! Kai mun pitäis vain laiskotella ja nukkua pitkään :D Tänään on kyllä ollut aika stressipäivä. Aamulla tentti ja sitten koko päivä asioilla juoksemista. Että tavallaan ymmärrän masuani.

Vaikka maha onkin turvonnut, olo on silti hyvä. En jaksanut aamulla käydä edes vaa`alla, jotenkin se vain tuntui melko yhdentekevältä. Tiedän, että olen syönyt sen verran vähän, että paino ei varmasti ole noussut. Jotenkin aika hieno tunne, kun vaa`alla ei enää tarvitse ihan paniikissa ravata joka aamu. Jotenkin sitä on saanut tiettyä itsevarmuutta. Jotenkin sitä vain viimein uskoo olevansa hoikka, kaipa se johtuu sen maagisen 45:n alittamisesta ja eniten varmasti siitä, että olen saanut tämän painon pidettyä nyt jonkin aikaa. Se tuntuu niin hyvältä. Tässä painossa minun olisi hyvä olla, pitäisi vain yrittää syödä hieman enemmän! Sekin tuntuu hienolta, että syömisen kanssa ei joulun jälkeen ole ollut minkäänlaista ongelmaa. Siis ahmimisongelmaa. Toinen juttu onkin se, onko kontrollointini vain pahentunut ja syöminen kieroutunut sitä myötä entisestään. Tuntuu jotenkin oudolta, etten enää edes himoitse "normaalia ruokaa" vaan lähinnä niitä asioita, joita syön joka päivä.

Tänään on tosiaan mini-karkkipäivä, eli 9 kpl fudgeja odottaa iltaa :) Ihanaa, niitä mun tekee mieli todella paljon! Ostettiin myös V:n kanssa karkkipussit lauantai-iltaa varten, ihan oikea karkkipäiväkin siis odottaa! Valitsin aika peruspussin Candy Kingejä, eli kaikkia mun lemppareita sopivassa suhteessä, yhteensä 250 g. Parasta tässä on se, että pitkästä aikaa tuntuu ihan oikeasti siltä, että minä ansaitsen ne karkit ja minulla on lupa nauttia niistä ilman sh-ajatuksia takaraivossa!

Tämän päivän syömiset:

Aamupala: 2 ruisleipää (kinkkua + levitettä), jogurtti, porkkana (302 kcal)

Ruoka: Puuroa, omena, päärynä (217 kcal)

Ruoka: Puuroa, jogurttia (215 kcal)

Välipala: 3 porkkanaa (70 kcal)

Iltapala: 9 kpl (140 g) vanilja fudgeja (~600 kcal)

Yhteensä: 1404 kcal

Kylläpäs voinkin rakastaa puuroa! Siitä tulee aina niin hyvä olo sekä mahaan että ihan muutenkin :) Tosin olen kyllä tänään syönyt aivan liian vähän ja tavallaan on huono juttu korvata lämmin ruoka päivästä toiseen puurolla. Jotenkin sitä vain huijaa itseään, että se on "lämmintä ruokaa" ja sen syöminen riittää ihan hyvin päivän pääateriaksi.