Aamupaino oli tänään 46,5. Mistäköhän se taas on noussut? Sen kun tietäisi... Edelleen olen hieman kipeänä, vaikka kuumetta ei enää aamulla ollutkaan. Tavallaan olin pettynyt, koska JOS minulla olisi ollut kuumetta, se olisi tavallaan oikeuttanut lepäämään hoitamaan itseään. Nyt minun pitää käydä koulussa, tsempata, stressata, tehdä. Haluaisin niin paljon levähtää, koska minulla on ihan oikeasti sellainen olo, että en jaksa.

Odotan sitä lääkäriä edelleen niin paljon, mutta tavallaan pelkään, että siellä ei ymmärretä, kuinka pahalta minusta tuntuu. Pelkään, että mut pistetään vaa`alle, lasketaan painoindeksi ja todetaan, että en ole mitenkään hälyttävän painoinen. Melkein tuntuu, että pitäisi ihan laihduttaa sitä lääkäriäkin varten, jotta minut otettaisiin mahdollisimman tosissaan...

Tämän päivän syömiset:

Aamupala: 2 ruisleipää (kinkkua + levitettä), jogurtti, kaakao (413 kcal)

Välipala: Banaani (120 kcal)

Ruoka: Puuroa, 3 mandariinia (195 kcal)

Iltapala: Mansikkakeittoa, omena, salaattia + salaatinkastiketta (270 kcal)

Yhteensä: 998 kcal

Itkettää ihan. Miksi en vain voisi painaa alle 46, jotta voisin pitää karkkipäivän :/ Tarvitsisin sitä. Tarvitsisin enemmän ruokaa!