Tänään aamu alko vähemmän mukavissa merkeissä, kun kävin tsekkaamassa aamupainon ja vaaka näytti 44,7 kg :/ Olin niin pettynyt ja vaikka olo oli ennen vaakailua oikein hyvä, lyttäsi lukema itsetuntoni jonnekin pohjamutiin ja heti aloin tuntea itseni lihavaksi. Aamupalan söinkin sitten masentuneissa merkeissä, mutta söin kuitenkin. Oli tosin vähän sellainenkin olo, että entäs jos jäisi vain kotiin syömään koko päiväksi, lihonut kun olen joka tapauksessa. Noh, töihinhän siitä oli sitten raahauduttava ja kyllähän se mielikin pikku hiljaa piristyi. Tosin hieman harmitti sekin, kun V ei mitenkään muistanut mua, vaikka tänään onkin ystävänpäivä. Jotenkin onnistuin senkin kääntämään niin, että eihän musta nyt kukaan voi välittää, kun olen näin ruma ja lihava. Just just.

Töissä olikin sitten kahvilla tarjolla kermavaahto-täytteisiä donitseja, joten varmaan voi arvata, että ei ihan mun ruokavalion kulmakiviä ;) Mulle ei ollut aikomustakaan ko. leivoksiin siis koskea, joten jännitti kahville meno omenan kanssa normaalia enemmän. Olin kuitenkin todella yllättynyt, kun kukaan ei tuputtanut leivosta mulle tai mitenkään huomautellut siitä, että minä en leivosta syönyt. Tuntui niin hyvälle. Muutenkin jaksoin olla töissä jotenkin normaalia paremmin ja eilen tekemäni laatikko oli jotenkin oikein erikoisen onnistunutta ja hyvää :)

Tämän päivän syömiset:

Aamupala: 2 ruisleipää (kinkkua + levitettä), jogurttia (300 kcal)

Lounas: Papu-kasvis -laatikkoa (229 kcal)

Välipala: Omena (63 kcal)

Päivällinen: Puuroa + vadelmia, kananmuna (219 kcal)

Iltapala: 3 porkkanaa, kevyt-vadelma -jäätelö, omena (193 kcal)

Yhteensä: 1004 kcal

Huh, pääsinpäs yli tuhannen. Nipin napin, mutta kuitenkin. Ihan oikeasti nyt illalla on oikein keksimällä keksiä noita syömisiä, kun ei ole nälkä, muttei uskaltaisi jättää kaloreita kamalan alas. Jotenkin ihme paniikki taas päällä, en tiedä, että miksi. Koko ajan lasken päivän syömisistä saatuja kaloreita ja pohdin syömisiä jo päiviksi etukäteen. Mitenkähän sitä saisi vähän edes hellitettyä? Jospa huomenna olisi jo vähän parempi päivä.