No nyt se sitten iski, nimittäin flunssa :/ Monta päivää se teki tuloaan, mutta ajattelin, että ei se kunnolla minua sairastuta, koska niin älyttömän harvoin olen kipeänä ylipäätään. Mutta tänä aamuna kun heräsin, niin olo oli kovin kovin tukkoinen ja kuumettakin on ollut pitkin päivää. Vitsi kun mun on PAKKO mennä huomenna kouluun, kuten myös jokaisena päivänä tällä viikolla. Ihan kuin ei väsyttäisi jo muutenkin, ja sitten pitää vielä olla koulussa puolikuntoisena.

Eilen oltiin siis kaverin kanssa juhlimassa. Join todella paljon (liikaa) eli 4 siideriä sekä pari drinkkiä + kaverini juomisiakin jonkun verran. Siis jollekin tuo on vähän, mutta kun minä olen sen yhden siiderin jälkeen jo humalassa... Mua pelotti ihan älyttömästi, että juomisesta seuraa järkyttävä ahmiminen, koska yleensä tarjolla on aina jotain syömistä juomisen kanssa naposteltavaksi. Onneksi nyt oli kuitenkin tarjolla vain vähän ruokaa ja en ahminut sitä vähääkään määrää :D Se teki kyllä todella iloiseksi! Vähemmän iloiseksi teki se, että kaverini kysyi suoraan, onko mulla syömisen kanssa jotain ongelmia, koska olen laihtunut niin paljon. Kun olen niin paljon yrittänyt, että kaverini eivät saisi vihiä ongelmasta! Monella heistäkin on/on ollut sh, joten haluaisin olla se parantunut tyttö, josta ei olisi heille mitään päänvaivaa. Avauduin sitten aika lahjakkaasti (humallassa kun olin) ja saatiin puhuttua aika hyvin, ehkä vähän liiankin omasta mielestäni. Noh, nyt hän sitten tietää miten asiat ovat, mikä tuntuu melko vaivaannuttavalta.  Tosin hänkin kertoi omista ongelmistaan, joten tavallaan minun pitäisi olla tyytyväinen siitä, että asioista puhuttiin niiden omilla nimillä, eikä hymistelty kaiken olevan hyvin.

Baarista rymysin kotiin joskus kolmen aikaan ja edelleen kamalassa humalassa. Kun pääsin kotiin, ensimmäinen ajatus oli se, että nyt ruokaa tänne ja paljon! V heräsi ja tuli siihen juttelemaan ja pitämään seuraa, kun aloin tehdä ruisleipiä. Söin kaksi leipää, jonka jälkeen aloin tivaamaan, että onko V:ltä jäänyt karkkia, koska mun tekisi niitä mieli. Ei kuulemma ollut, jonka jälkeen keksin suurin suklaalevyn, joka on meidän keittiön kaapissa. Ilman V:tä olisin syönyt sen varmasti kokonaan, mutta hän onneksi sanoi, että nyt ei syödä yhtään mitään vaan mennään nukkumaan. Hän suurinpiirtein kantoi mut sänkyyn, jonne sitten sammuin. En voi kyllä kuin kiittää V:tä mun illan pelastamisesta, sillä luoja tietää millaisen ahmimiskohtauksen olisin saanut, jos minua ei olisi estelty!

Tänään siis olen vain nukkunut peiton alla ja lepäillyt, koska olo on aika kuumeinen. Tuhat kertaa parempi tämä olo on kyllä krapulaan verrattuna, ei siinä :D Ei ole oikein edes tehnyt ruokaa mieli, mikä on mulle ihan outo olotila. Varmaan johtuu tästä tukkoisuudesta.

Tämän päivän syömiset:

Aamupala: 2 ruisleipää (kinkkua + levitettä), kaakao (353 kcal)

Ruoka: Puuroa, 3 mandariinia (213 kcal)

Iltapala: Jäätelöä + vähän karkkia, omena (460 kcal)

Yhteensä: 1026 kcal

Huh, liian vähän. Pitäisi ihan oikeasti syödä enemmän.