Aamulla oli todella mahtisolo ja näytin peilistä oikein kivalle. Hassua, että siltä on tuntunut jo useamman päivän, vaikka viikonloppuna söinkin huomattavasti enemmän, kuin normaalisti. Hirveän vaikea kuitenkaan loppujen lopuksi arvioida itseään peilin kautta (koska usein se vääristää melkoisesti), joten ihan pakko oli mennä uhmaamaan vaakaa. En vain jotenkin kestänyt sitä epätietoisuutta, vaikka vaaka ei varsinaisesti olekaan ollut lähiaikoina niin paha pakkomielle, kuin vielä vähän aikaa sitten.

Jännitti taas ihan älyttömästi astuessani vaa`alle, joten lukema olikin suuren suuri yllätys; 42,9 kg. Huh, olen siis vain laihtunut, vaikka olin kerrankin syönyt oikein kunnolla, maistellut kaikkia "kiellettyjä" ruokia sekä herkutellut karkeilla, sipsillä ja jäätelöllä. Wau, mä niin tarvitsin tätä :) Juuri tämmöiset jutut antavat toivoa siitä, ettei normaali syöminen ehkä olekaan ihan mahdotonta joskus tulevaisuudessa. Ahmiminen on tietenkin erikseen.

Mulle on tullut lähiaikoina sellainen hassu pelko siitä, että masennuslääke tekee mulle "liian hyvän" olon ja annan itseni lihoa rumaksi, mutta en itse huomaa sitä ja olen vain itseeni tyytyväinen. Kaikessa kauheudessaan koen tuon jotenkin todella loogisena, vaikka ajatuksena se on tosiaan täysin nurinkurinen. En vain halua, että tyydyn olemaan normaalipainoinen. Koen, etten voi nähdä silloin itseeni selkeästi, niinkuin nyt teen. Siksi mä en voi missään nimessä lopettaa vaa`alla käymistä, siihen voin luottaa, jos peili alkaa näyttää mut parempana, kuin oikeasti olisinkaan.

Että pienen muutoksen tarvitsisin omaan ajatuksen juoksuuni, jotta saataisiin edes jonkin sortin paraneminen käyntiin. Hitsi, kun oikein odotan sitä terapiaa, sillä en jaksa kuunnella omia älynväläyksiäni enää ollenkaan.

Tämän päivän syömiset:

Aamupala: 2 Real täysjyväruisleipää (kinkkua, levitettä, salaattia), omena (284 kcal)

Lounas: All Bran Plus -muroja, rasvaton viili (240 kcal)

Välipala: 2 kiiviä (76 kcal)

Päivällinen: Ruispuuroa, omena, mustikka-jogurtti (227 kcal)

Iltapala: Porkkanoita, 2 kevyt vadelmajäätelöä (240 kcal)

Yhteensä: 1067 kcal

Jotenkin huono omatunto tuosta jäätelön syömisestä, en edes oikein tiedä, että miksi. Kai se jotenkin liittyy siihen, että olisin voinut olla ilmankin. Säälittävää. Vaikka painan kuinka vähän, niin näen kahden pienen kevytjäätelön syömisen ylimääräisenä mässäilynä.

Olen nähnyt öisin yllättävän paljon unia tästä mun sh:sta. En siis sellaisia ahmimisunia, vaan sellaisia hieman painajaistyyppisiä ja ahdistavia unia tästä mun yleistä olotilasta. Niissä unissa mulla on huono fiilis, kun en uskalla syödä jotakin tai syöminen rajoittaa muutenkin mun elämää. Ei mikään ihme.