Seitsemän päivää "täydellistä" syömistä takana -siis porukoilla ollun viikonlopun jälkeen. Ja aamupaino tänään 44,7 kg. Perkele. Leviän ja leviän, vaikka kuinka yritän syödä kaikkien oppien mukaan. Enää 10 päivää aikaa, ennen kuin lähdemme joulun viettoon porukoille. Mun on pakko olla ihan ok -painoinen ennen joulua -miten mä muuten voin hyvällä omatunnolla herkutella jouluna :/ Ensi viikonloppuna olisi vielä työpaikan pikkujoulutkin, joita sinänsä odotan todella paljon, mutta taas yksi päivä siinäkin, jona en varmasti saa painoa ainakaan alaspäin notkahtamaan. Ja sielläkin mun pitäs näyttää hyvälle, ostin uuden mekonkin. Mun pitää olla siinä pienen pieni.

Töissä meillä on ollut joka päivä jotakin naksua, tänään edustaja toi kaksi rasiallista Pandan suklaakonvehteja ja esimies paistoi työpaikan miniuunissa kinkun. Muut niitä sitten mussuttivat, mutta minä en koskenut mihinkään. Tuntui niin vahvalta. Hassua sinänsä, että osallistun kyllä ihan sujuvasti keskusteluun kaikesta tyyliin "tuo ja tuo on minun lemppareita tästä suklaarasiasta" mutta en koske mihinkään. Ihan tottahan se onkin, mutta tuntuu vain välillä vähän hassulta. Sitten joku meni vielä mainitsemaan, että jotkut ihmiset voivat syödä vaikka rautanauloja, eikä niiden paino nouse mihinkään. Ja että minäkin olen varmaan sellainen. No just joo, oisinkin vaan, niin ei tarvitsisi koko ajan taistella näitä läskejä vastaan.

Tämän päivän syömiset:

Aamupala: Kaura-ruispuuroa + vadelmia, omena (209 kcal)

Lounas: Kaura-ruispuuroa, 4 luumua (199 kcal)

Välipala: Cottifrutti, omena (162 kcal)

Päivällinen: Tomaattikeittoa, 10 kalkkunaleikkelettä, 3 porkkanaa (278 kcal)

Iltapala: Kirsikkatomaatteja, luumu-rusinakeittoa (175 kcal)

Yhteensä: 1023 kcal