Niin tympeä olo että. Eilinen meni hyvin, eli en ahminut, vaan herkuttelin karkeilla oikein kohtuullisesti, mutta siitä huolimatta on hirveä läskiahdistus päällä. Tuntuu, että olen tänäänkin syönyt liikaa, vaikka tiedän aivan hyvin, että ennemminkin olen syönyt liian vähän. Maha on kauhea pallo, aivan hirveän näköinen. Kaikki muut ruumiinosani vielä just ja just kestän, mutta tuo maha on niin järkyttävän näköinen, että tekisi vain mieli repiä se irti. Yäk. Niin epäreilua, että syön näin vähän ja näytän silti ihan hirveältä läskiltä. Mutta kun en ihan oikeasti voi syödä yhtään vähempää.

Tämän päivän syömiset:

Aamupala: 2 Real täysjyväruisleipää (kinkkua, levitettä, salaattia), omena (279 kcal)

Lounas: Kaura-ruispuuroa + vadelmia, omena, 2 luumua (251 kcal)

Jälkiruoka: Kevyt vadelmajäätelö (64 kcal)

Välipala: Päärynä, omena (108 kcal)

Päivällinen: Jogurttia, omena (154 kcal)

Iltapala: Porkkanoita (140 kcal)

Yhteensä: 996 kcal

Saatiin tänään onneksi hiukset värjättyä, joten nyt on taas siinä suhteessa vähän hehkeämpi olo. Tosin huomasin siinä sivussa, että hiuksia on taas lähiaikoina lähtenyt melkoisesti, mikä pisti kyllä niin niin surulliseksi. Kun mun hiuksista jos jostain mä tykkään. Ne ovat aina olleet ihanan paksut ja pitkät. Ja nyt näköjään menen nekin pilaamaan. Great. Muistan kun joskus ysin keväällä mulla oli ihan sama ongelma, eli silloinkin hiukset ohenivat melkoisesti ja niitä lähti paljon. Se oli se ensimmäinen kerta, kun aloin pelleillä ruuan kanssa. Tosin yritän selitellä itselleni, että silloin en ihan oikeasti syönyt -nyt ehkä syön vähän, mutta minä kuitenkin syön. Ei taida kyllä hiuksia hirveästi tuo tieto helpottaa...

Vaa`alla en ole jaksanut käydä ja en kyllä satavarmasti menekkään, ennen kuin olen melko varma siitä, että lukema on jotakin ihan siedettävää. Että tuskin huomenna, tiistaina voisi jo pistää harkintaan. Maha on kyllä ollut tässä todella oudon tuntuinen, mutta pistän sen menkkojen piikkiin. Onneksi niidenkin pitäisi olla pian ohi, huomenna aloitan jo pilleritkin. Että jospa tämä olo tästä tasaantuisi. Vituttaa, kun tuntuu niin helvetin lihavalta ihan 24/7. Tuntuu, että en jaksa kohta enää mitään. Nytkin tekisi mieli vain mennä nukkumaan, jotta tämä päivä olisi ohi. Ei kivaa.