No nyt on jotain tulostakin saatu; vaaka näytti aamulla 47,3 ja kai siihen täytyy olla tyytyväinen? Nyt ollaan siis suurinpiirtein niissä painoissa, joissa olin ennen viikonloppua. Tosin alle 47:n pitäisi päästä vielä tämän viikon aikana -sitten voisi huokaista helpotuksesta ja ottaa vähän iisimmin. En tiedä miksi pitää olla niin helvetinmoisen vinoutuneet ajatukset, että olisi jotenkin ihan eri asia painaa se 46,9, kuin vaikkapa 47,1. Typerää typerää typerää. Tiedän sen itsekin.

Eilen oli kyllä todella hutera olo. Ihan liian vähän söin, ei tuossa mitään järkeä ollut. Ilalla rupesin nukkumaan nälkäisenä ja aamulla oli todella heikko olo. Nyt aamupalan jälkeen on hyvä olo, vaikka aina tuleekin jonkin asteinen syyllisyys tuosta mun aamupalasta. Vaikka oikeasti se on vain hyvä juttu, että juuri aamupala on tuollainen pikkuisen tukevampi, jotta päivä lähtee hyvin käyntiin. Kaakao on ihana pieni nautinto, se mulle sallittakoon. Samoin leivästä on tullut mulle jonkin ihme synti, jota saa syödä vain aamulla.

Kohta pitäisi lähteä lenkille koiran kanssa. Toivottavasti jaksan hyvin, sillä mikään ei ole inhottavampaa, kuin kesken lenkin väsähtäminen/heikotusolo. Silloin jos joskus pohtii ihan tosissaan, että oon kyllä todella idiootti, kun tällaista itselleni teen. En ole vielä miettinyt, mitä tänään söisin, mutta enköhän kuitenkin ihan kohtuullisia määriä? Meidän oli tarkoitus tehdä V:n kanssa uuniperunoita jauheliha-täytteellä, mutta niissä menee niin kauan, että en ehkä ehdi tulla lenkiltä ennen kuin V tulee töistä, joten parempi lykätä ne perunat johonkin toiseen päivään ja tehdä jotain nopeampaa. Itse olen eilen illasta asti suunnitellut, että tekisin tänään jossain vaiheessa itselleni hedelmäpommin :) Siis sotkisin eri hedelmiä viiliin, niinkuin äiti joskus, kun olin pieni. Kuulostaa niin hyvälle, namnam.

Taidan lähteäkkin tästä vielä äkkiä kauppaan, jotta kerkeän ennen lenkkikavereidemme tuloa. Joku pakkomielle kai tästä kaupassa käymisestäkin mulla on, sillä jotenkin hirveä tarve huolehtia siitä, että kotona on varmasti sellaista ruokaa, jota voin hyvällä omatunnolla syödä.