Pitkästä aikaa heräsin yölläkin siihen, että oli niin kova nälkä. Tosi fiksua. Aamulla olo olikin sitten sen mukainen, eli tuntui, kuin olisin jäänyt rekan alle. Toiveekkaana kipusin kuitenkin vaa`alle, sillä olin ihan varma, että paino olisi laskenut ja paljon. Järkytyin, kun aamupaino oli 44,2 kg -mitä helvettiä?!? En tajua, miten paino voi nousta, kun peilistäkin näytin ihan hemmetin hoikalle. Höh. Ja tänään on vielä mun karkkipäivä, jolloin en laske mitään syömisiäni. Että ompas helppoa nyt sitten herkutella...

Jotenkin on siis ahdistanut koko päivän tuo paino, mutta syönyt olen kuitenkin ihan ok, eli en ole pihistellyt enkä ahminut. Karkit odottavat vielä iltaa, mutta jotenkin huono omatunto kaikesta. Mitä minä tässä vielä syön, kun painoa on jo valmiiksi liikaa :/ Välillä on tehnyt mieli ahmiakin, kun johon tässä läskejä valmiiksi ollaan. Hyvin mä olen kuitenkin saanut pidettyä itseni kurissa, leipääkin pystyin ottamaan vain yhden palan, vaikka mieli olisi tehnyt syödä koko paketti.

Olen huomannut, miten kirjaan tänne aina vain "onnistuneiden" päivien syömiset. Eli siis niiden päivien, kun kalorirajani ei ylity ja en ahmi. Nyt ajattelin kuitenkin kirjoitella tämän mun "laskemattoman karkkipäivän" syömiset ylös ihan vain mielenkiinnon vuoksi. Jotain todistusaineistoa siis näistäkin päivistä. Kalorimääriä tosin en kirjaa, koska mulla ei ole niistä pienintäkään aavistusta. Ja siis kysehän oli edelleen päivästä, jolloin kaloreita ei edes saa laskeskella.

Tämän päivän syömiset:

Aamupala: 2 Real täysjyväruisleipää (kinkkua, levitettä, tomaattia), omena

Välipala: Omena, fudge

Lounas: Täytetty paprika (kevyttä jauhelihaa, maissia, sipulia ja juustoa)

Välipala: Muutama karkki

Päivällinen: 2 ruispalaa (kinkkua, levitettä, salaattia), omena

Iltapala: Iso pussi irtokarkkia

Että semmosta. Karkkia tuossa mun irttaripussissa on varmaan jotain 350 grammaa ja paljonhan se on joo. Mutta jos kerran viikossa tosiaan vaan karkkia (tai yleensäkään mitään herkkuja) kunnolla syö, niin eihän se voi haitata?

En ole tänään kyllä oikein voinut hyvin. On vain jotenkin ollut koko ajan huono olo. Mahaa polttelee, päähän koskee ja oksettaa. Niin ja paleltaa edelleen. Pistän kaiken Cipralexin piikkiin, vaikka eihän sitä tiedä, onko se syypäänä tähän kuvottamaan olooni. Vielä kun se alkaisi nostaa tätä mielialaakin (edes ihan pikkuriikkisenkin) niin olisi kyllä todella tyytyväinen.