Olo alkaa tästä jo normalisoitua, huh. Mahakin on vähän yrittänyt toimia, vaikka ihan selvästi vielä ihmeissään onkin. Normaali nälkä on tullut takaisin, pahin turvotus on poissa ja toivottavasti painokin alkaa palailla entisiin uomiinsa. Tosin enhän voi tietää, minkä verran olen tässä painanut, mutta parempi tosiaan niin.  Huomenna voisi vaa`alla käyntiä jo harkita, vaikkakin se ahdistaa todella paljon! Pelottaa, että painan ihan kamalasti -toisaalta uteliaisuuteni vie voiton minä hetkenä hyvänsä.

Olen nyt jättänyt kaakaon pois aamupalasta :/ Vähän paha mieli, jos vaikka huomenna ottaisi sen taas takaisin? Riippuu tosin monista asioista ja ei se varmaan pahakaan ole ollut, että olen juonut aamuisin lasin vettä. Muutenkin olen edelleen yrittänyt juoda, yllättävän hyvin se vesi on mennyt alas, vaikka yleensä inhoakin sellaista pakolla juomista.

Ei mitään ihmeellisiä ajatuksia tänään. Ihan ok olo, ei siinä.

Tämän päivän syömiset:


Aamupala: 2 ruisleipää (kinkkua + levitettä), jogurttia (320 kcal)

Ruoka: Kana-kasviskeittoa, porkkanaraastetta (214 kcal)

Välipala: All Bran -plus muroja + rasvatonta maitoa, 4 satsumaa (321 kcal)

Iltapala: Omena, 2 satsumaa, mansikoita + mansikkakeittoa (210 kcal)

Yhteensä: 1065 kcal