Onpas jotenkin surullinen olo. Tulin juuri V:n siskon tupareista yksi kotiin, kun V halusikin lähteä muiden kanssa baariin. En mä edes tiedä, olisinko halunnut lähteä baariin tms. mutta pakkohan mun oli kotiin tulla ihan koiran takia. Ja tottakai sitten tuli sellainen olo, että mun seura ei ketään kiinnosta. Oon ihan turha paska. No joo, eihän kukaan niin oikeasti ajattele, mutta niin mä vain asiat pienessä päässäni käännän. Olen muutaman siiderin humalassa ja väsynyt. Lisäksi mahaan koskee ehkä enemmän kuin ikinä. Vääntää ja kääntää, mutta mitään ei tule ulos. Tietenkään.

Olen aika ylpeä siitä, etten syönyt siellä tupareissa mitään. Siis en yhtään mitään. Tarjolla oli sipsejä dippien kera sekä suklaata, mutta en koskenut mihinkään. Jossakin vaiheessa kyllä ajattelin, että voisin ottaa vaikka muutaman karkin, mutta ajattelin sitten kuitenkin pelata varman päälle ja varoa ahmimista viimeiseen saakka. Joku voi tietenkin ajatella, että todella paranemismyönteistä juu, mutta en jaksa välittää. Olen vain iloinen, ettei huominen mene itkeskellessä ja itseään inhotessa.

Olen kyllä syönyt ihan liian vähän. Eilen oli harvinaisen heikko olo ja aamulla olo oli kuin zombiella. Oli vain pakko herätä syömään, koska oli niin kova nälkä. Kun sain sitten syötyä aamupalan, menin takaisin nukkumaan. Aamupaino oli 44,5 kg mihin olen kyllä todella tyytyväinen. Enää en haluaisi laihtua, kunhan saisi nyt vain painon pysymään siinä ja sen myötä tsempattua syömisten kanssa. Mun pitäs nostaa kaloreita, määriä, kaikkea. Se vain tuntuu ylivoimaiselta. Niinkuin kaikki muukin.

Tämän päivän syömiset:

Aamupala: 2 ruisleipää (kinkkua + levitettä), jogurtti, 2 porkkanaa (316 kcal)

Ruoka: All Bran Plus -muroja + rasvatonta maitoa, omena (254 kcal)

Välipala: Jogurttia, 2 porkkanaa (156 kcal)

"Iltapala": 2,5 päärynä siideriä (light) (375 kcal)

Yhteensä: 1101 kcal

En voi olla ajattelematta menetettyä karkkipäivää. Mieluummin olisin vain jäänyt kotiin yksin ja syönyt hyvällä fiiliksellä ison pussin karkkeja ja katsonut jotain hyvää piirrettyä. Nyt tavallaan "tuhlasin" kalorit tuohon siideriin, joka ei edes ollut sen arvoista. Surullista, että elämä pyörii vain syömisen ympärillä, sosiaalinen elämä on ihan toisarvoista. En vain juuri nyt jaksa valehdella, haluaisin vain olla laiha ja syödä karkkia.

Toivottavasti tämä mahakipu pian helpottaisi :/