Nyt hymyilyttää :) Aamulla painoin nimittäin 46,6! Aikamoinen hyppäys, mutta johtunee kuukautisten loppumisesta ja ylimääräisten nesteiden poistumisesta -eilen kun piti ravata vessassa ihan koko ajan. Aivan ihana olo ja mieli! Päivällä kävin shoppailemassa ja ostin uudet farkutkin, jotka näyttävät päälläni todella kivoilta :) Kokoa 34 ne olivat ja päälleni kuin tehdyt. Mulle tulee kyllä aina niin hyvä mieli, kun pääsen ostelemaan uusia vaatteita -silloin ihan aidosti tuntuu siltä, että tykkään vartalostani. Silloin jotenkin nään sen, että olen kaunis.

Harmi, etten näe kauneuttani tai muutosta muutamien vuosien takaiseen peilistä katsomalla. Näen sen vain vaa`an muuttuneina lukemina tai pienentyneinä vaatekokoina. Vaaka oikeastaan pitää minut todellisuudessa, vaikka se tavallaan onkin myös viholliseni. Se kertoo, että en voi olla lihava, koska painan vähän. Se on ainut asia, johon voin luottaa.

Kokeilin tänään vanhoja farkkujani sivoillessani kaappeja. Ne olivat VALTAVIA. Todella shokeeraava kokemus kaikin puolin. Suurin osa tippui päältäni ja näky oli peilistä erittäin huvittava. En voi tajuta, miten olen joskus voinut olla niin suuri. Miten olen joskus voinut täyttää sellaiset housut? Tavallaan järki sanoo, että onhan tuota painoa tipahtanut yli kymmenen kiloa, joten pakko sen on jossakin näkyä, mutta silti sitä ei tavallaan usko, koska peilistä katsoo vieläkin ajoittain sellainen todella lihava ihminen. Vaikka oikeasti en ole koskaan ollut todella lihava. Tajuan sen itsekin.

Tänään ajattelin hetkellisestä hieman löysätä tahtia, koska paino on todellakin enemmän kuin ok, mutta en sitten pystynytkään. Pelkään liikaa. Minun on nyt niin hyvä olla, sillä nautin vartalostani. En aina, mutta edes silloin tällöin. Mulle sekin on jo paljon.

Tämän päivän syömiset:

Aamupala: 2 ruisleipää (kinkkua + levitettä), jogurtti, kaakao (413 kcal)

Ruoka: Soija-kasvis -kastiketta + riisiä (300 kcal???)

Välipala: Omena, 4 mandariinia (180 kcal)

Iltapala: Mandariini, mansikoita + mansikkakeittoa, kurkkua (100 kcal)

Yhteensä: 993 kcal

Apua apua apua :( Syön ihan liian vähän, vaikka se ei tunnu siltä. Miksi en voi syödä enempää, vaikka mä voisin ja mun pitäisi? En halua riuduttaa itseäni, en halua mennä säästöliekille. Miksi tämä on niin vaikeaa. Ei oikein edes jaksa olla iloinen "päivän saavutuksista".

Olen muuten alkanut nähdä todella paljon sellaisia unia, joissa vain syön ja syön ja syön. Ensin nautiskelen, mutta sitten alan potea ihan kamalaa morkkista. Kun herään, olen todella helpottunut, että se oli vain unta, enkä ole oikeasti mennyt ahmimaan mitään. Sairasta.