Vaikka eilen lupailikin, etten tänne tänään tulisi, niin piti nyt silti tulla kirjoittelemaan. Lähinnä sen takia, että olo on niin helvetin hyvä! Aamupaino oli 43,0 kg ja peilistä näytin harvinaisen hyvälle. Söin juuri aamupalan ja olo on ihanan energinen ja reipas :) Masu tuli kivasti täyteeen, kyllä tuo real vain on ihanaa leipää. Nyt sitten olisi tarkoitus laiskotella aamupäivä kotosalla ja iltapäivällä lähteä kaverin ja hänen koiriensa kanssa lenkkeilemään. Ulkonakin on ihan mahtava ilma. Jossain välissä olisi tarkoitus syödä uunikasviksia ja illalla sitten tosiaan pidän karkkipäivää. Tarkoitus olisi käydä FilmTownissa ostamassa jotain hieman erilaisia karkkeja, kun tosiaan noita Candy Kingejä tulee ostettua AINA ja tuossa meidän S-Marketissa ei edes ole mikään ihan paras mahdollinen valikoima. Tosin luultavasti ostan tänään myös Candy Kingejä, koska joudun kaupassa käymään joka tapauksessa, ja eihän karkkipäivä olisi mitään ilman fudgeja?

Voi että minulla onkin hyvä olo. Jotenkin en voi edes uskoa, että olen näin iloinen ja hyvällä tuulella. Alkuviikko oli jotenkin niin masentava, joten olo on ihan oikeasti jopa oudon tuntuinen -ihan kuin olisin syönyt jonkun onnellisuuspillerin. No mutta nyt vain pitää nauttia tästä olosta ja toivoa, että se jatkuisi mahdollisimman pitkään. Eikä olo tosiaan johdu vain siitä, että saan tänään karkkia, ei tosiaankaan. Kaikki tuntuu juuri nyt ihanalle, tuo keväinen ilma, tämän päivän lenkki ja ihan vain se, että saan olla viikonlopun lomalla. Voi kun elämä olisi aina näin helppoa :) Syöminenkään ei juuri nyt ahdista, menkatkin melkein olen unohtanut.

Vaikka ei siinä, kyllä mä olen tällaisen olon ansainnutkin. On mulla sen verran ollut myös niitä vaikeampia päiviä, että ihan realismia, että joskus näinkin päin :)