Tänään tuli taas hyvin osoitettua, että kyllä se masu toimii, mutta ei jaksa herätä niin aikaisin, kuin minun pitää aina herätä kouluun ;) Tänään nimittäin kello oli soimassa klo 8, mutta maha herätti minut muutamaa minuuttia ennen sitä. Vessaan oli suorastaan kiire. Myös nälkä oli tässä vaiheessa melkoinen, joten oikein mielelläni heräsin ihan aamupalaakin ajatellen. Aamupalan jälkeen piti sitten taas rynnätä vessaan, jonka jälkeen meninkin takaisin nukkumaan :) Ihan miellyttävä tapa aloittaa aamu. Vaa`allakin uskalsin käydä, paino oli edelleen 44,5 kg johon olin erittäin tyytyväinen! Hyvä, että se nyt pysyy siinä, ei nouse eikä laske. Tarkoitus ei nimittäin todellakaan ole luisua alle 44:n -en vain halua myöskään mennä siihen toiseen suuntaan, joten sen takia en uskalla syödä. Yksinkertaisesti pelkään vain lihomista suhteettoman paljon.

Tänään käytiin mummolassa syömässä. Ruoka oli ihanaa ja omasta mielestäni söin hyvin. Siis minuksi. Otin kaikkea ja vaikka kyllähän sitä salaattiakin tuli otettua aika reippaanlaisesti, niin kyllä sitä oikeaa ruokaakin söin. Jälkiruokana oli hedelmäsalaattia ja kahvillakin sain ottaa ukille tarkoitetun sokerittoman jäätelön, josta sitten nautiskelin ilman omatunnon tuskia. Siis ihan oikeasti nautiskelin. Joku voi tietenkin ajatella minua ihan järjettömän syömishäiriöisenä luuserina, kun en koskenut torttuihin ja pullaan, mutta edelleen olen sitä mieltä, että ei ole järkeä syödä mitään sellaista, josta tulee vain paha mieli. Tärkeintä on syödä edes jotain.

Maha on nyt todella kipeä ja täynnä ilmaa, koska menin syömään 450g porkkanoita putkeen. Tiedän, että en saisi syödä niitä kerralla tuollaisia määriä, mutta niitä on niin kiva rouskutella esim. tenttiin lukiessa, kuten tänään tein. Ja eihän siinä ollut kuin 3 porkkanaa, mutta ilmeisesti mun masulle liikaa. Pitää yrittää rajoittaa hieman, ne vain ovat niin hyviä! Nam.

Tämän päivän syömiset:

Aamupala: 2 ruisleipää (kinkkua + levitettä), jogurtti (260 kcal)

Ruoka: 3 lihapullaa, perunamuusia, porkkanalaatikkoa, salaattia (n. 300 kcal?)
Jälkiruoka: Hedelmäsalaattia (n. 75 kcal?)

Kahvi: Kevyt vadelma -jäätelöä (64 kcal)

Välipala: 3 porkkanaa (126 kcal)

Iltapala: Omena, päärynä, jogurttia, persikka-passion Bona (272 kcal)

Yhteensä: 1097 kcal

Hassua, miten on taas kamala ahdistus päällä siitä, että olen aliarvioinut mummolassa syödyt ruuat, vaikka tiedän ihan hyvin, että se on erittäin epätodennäköistä. Ennemminkin olen yliarvioinut syömäni määrät, jota minulla on paha tapa tehdä. Pitäisi nyt vain olla onnellinen siitä, että reissu meni niin hyvin ja pystyin jopa nauttimaan syömisestä. Minulle sekin on jo paljon!